søndag 30. januar 2011

Tre tips for å sove bedre!

Sålangt i 2011 har jeg oppdaget 3 fantastiske produkter som fortjener litt skryt og som jeg ikke lenger klarer meg uten!

Jeg har malt soverommet i Jotun Lady Pure Color, skyggeblå. Dette er en ny maling fra Jotun som er helt matt, men samtidig veldig holdbar og som får en fløyelsaktig virkning på veggen.

Man vet ikke hva man har gått glipp av før man har prøvd Høie sitt sengesett i egyptisk bomull, som er mykt som vanlig sateng men enda tykkere. Fantastisk deilig.

..og sist men ikke minst H&D Rørosputa. Prøv den så skjønner dere hva jeg mener;) Ekte dunpute, akkurat passe fyldig og så komfortabel at jeg angrer på at jeg ikke har gått til innkjøp av en slik før!?

Det var dagens skryt fra en godt uthvilt fotograf, klar for en ny uke, med kaffekoppen i hånda;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar